CHELSEA FLOWER SHOW w Londynie

Londyński festiwal ogrodów zeschematyzowany jest w formie trzech obszarów organizacyjnych, czyli the Great Pavilion, ogrody pokazowe i stoiska handlowe. W pawilonie znajdują są najciekawsze odmiany rożnych roślin zaprezentowane w niebanalnych, kwitnących kompozycjach przygotowanych z wielkim splendorem. Ogrody pokazowe są domeną architektów krajobrazu, którzy na wydzielonych przestrzeniach budują ogrody demonstrując w nich najmodniejsze rozwiązania projektowe. Stoiska handlowe dotyczące tematyki ogrodniczej, rozstawione w niezliczonej ilości na terenie festiwalu, prezentują szeroką gamę produktów i usług związanych z przemysłem ogrodniczym od modnej odzieży roboczej poprzez szklarnie i traktory.

Nietypowe siedziska wypoczynkowe

Stoisko handlowe Michael JacquesChelsea Flower Show jest miejscem, gdzie amatorzy ogrodnictwa spotykają się z profesjonalistami tej dziedziny, kiedy to odwiedzający mają szansę zaczerpnąć wiedzy i inspiracji. Dla projektantów główną atrakcją Chelsea Flower Show jest możliwość kreowania nowych trendów oraz wypróbowywania nowatorskich pomysłów i materiałów, które - jak ma to miejsce podczas festiwalu - bez braku wsparcia finansowego sponsora ogrodu, nie miałyby okazji zostać zrealizowane.

Stoisko handlowe Davida Harber'a - elementy wodne

Stoisko handlowe Davida Harber'a - rzeźby